Bionike Triderm Baby Zjemňující koupelový olej 500 ml

Koupelový exkluzivní a nepěnivý olej. Čistí citlivou pokožku miminek a dětí bez agrese při respektování její přirozené ochranné vrstvy.
515 Kč
Dostupnost: Skladem
Můžeme doručit do:
25.11.2024
Kód: 21735
Bionike Triderm Baby Zjemňující koupelový olej 500 ml

Detailní popis produktu

Koupelový exkluzivní a nepěnivý olej. Čistí citlivou pokožku miminek a dětí bez agrese při respektování její přirozené ochranné vrstvy. Lze použít i několikrát za den a v přítomnosti zjevných kožních onemocnění, zejména v případě atopické dermatitidy. Bez parfemace.

Doporučeno pro:pro denní koupel kojenců a dětí. Vhodné od prvních dnů života a také pro časté použití.

Použití:
Nalejte produktu do lázně. Jemně očistěte pokožku a opláchněte.
Účinné látky:
Vazelínový olej: lipidy dobře snášeny pokožkou alergických pacientů. Mají uklidňující účinek a liporestitutivní. Jeho chemická inertnost je hypoalergenní a ideální pro čištění křehké a jemné kůže, a to i v přítomnosti podráždění.
Metilfenilpolisilossan: křemík s vlastnostmi změkčovadla. Se zvláčňujícími vlastnostmi, činí pleť jemnou, není mastný. Vytváří film na povrchu a tím chrání pokožku před možnými dráždivými účinky emulgátorů.

Testováno na nikl
Bez konzervantů
Bez lepku
Bez parfému

INCI: Paraffinum liquidum (minerální olej), sorbitan oleát, laureth-4, fenyltrimethikon, isopropylmyristát, laureth-7, ethyl vanilin.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

logo_1

BioNike je značka ICIM International, italské farmaceutické společnosti založené v Miláně v roce 1930, dnes č. 1 v Itálii dermokosmetiky v lékárnách a parafarmaceutice.

Od roku 2017 je BioNike součástí skupiny Sodalis Group, italského lídra skupiny na trhu zdraví, krásy a osobní péče.

BioNike je slovo, které pochází ze dvou řeckých slov:
Bios = život e Nike = vítězství.

OD INTUICE KE GLOBÁLNÍMU TRHU


Naše značka byla vytvořena díky intuici perspektivního podnikatele a lékárníka, který si v roce 1960 uvědomil, že kosmetika může být užitečná nejen pro doplnění, ale také pro podporu léčby předepsané dermatology.

V těchto letech se kosmetikou příliš nezajímalo mnoho dermatologů, ale kontaktní alergie, zejména vyvolané těžkými kovy v kosmetických přípravcích, se již v populaci šířily.