Bionike Triderm A.D. Denní zjemňující balzám pro hydrataci pokožky 450 ml

Bohatý zvláčňující krém s minimem přísad, doporučovaný jako denní adjuvantní léčba, v chladném období, pro atopickou pokožku kojenců, dětí a dospělých.
719 Kč
Dostupnost: Skladem
Můžeme doručit do:
25.11.2024
Kód: 212809
Bionike Triderm A.D. Denní zjemňující balzám pro hydrataci pokožky 450 ml

Detailní popis produktu

Bohatý zvláčňující krém s minimem přísad, doporučovaný jako denní adjuvantní léčba, v chladném období,
pro atopickou pokožku kojenců, dětí a dospělých. Zvyšuje hydrataci kůže a obnovuje bariérovou funkci atopické kůže, pomáhá předcházet suchosti, svědění a zarudnutí.
DOPORUČENO:
Denní ošetření atopické pkožky kojenců, dětí a dospělých.
POUŽITÍ:
Aplikujte 1-2 krát denně po důkladném vyčištění na pleť a tělo. Opakujte aplikaci podle potřeby. Nepoužívejte na poraněné kůži.
ÚČINNÉ LÁTKY:
Lipidová fáze (37,5%): brání transepidermální ztrátě vody (TEWL), což napomáhá správné hydrataci kůže. To dělá kůži měkkou a zklidňuje svědění.
AD-RESYL®: multifunkční biologicky aktivní látka složená z oligosacharidů. Obnovuje bariérovou funkci, podporuje hydrataci, vyrovnává mikrobiotu a snižuje citlivost pokožky, pomáhá předcházet typickým projevům atopické kůže (suchost, svědění, zarudnutí).
Glycerin: zvlhčovadlo, podporuje okamžitou hydrataci povrchových vrstev epidermy
INCI: aqua (voda), parafinum liquidum (minerální olej), vazelína, glycerin, polysorbát 60, stearát sorbitanu, 1,5-pentandiol, extrakt kořenů ophiopogon japonicus, karbomer, kaprylglykol, sarkosin, 1,2-hexandiol, hydroxid sodný, maltodextrin , disodná sůl EDTA.


Testováno na nikl
Bez konzervantů
Bez lepku
Bez parfému

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

logo_1

BioNike je značka ICIM International, italské farmaceutické společnosti založené v Miláně v roce 1930, dnes č. 1 v Itálii dermokosmetiky v lékárnách a parafarmaceutice.

Od roku 2017 je BioNike součástí skupiny Sodalis Group, italského lídra skupiny na trhu zdraví, krásy a osobní péče.

BioNike je slovo, které pochází ze dvou řeckých slov:
Bios = život e Nike = vítězství.

OD INTUICE KE GLOBÁLNÍMU TRHU


Naše značka byla vytvořena díky intuici perspektivního podnikatele a lékárníka, který si v roce 1960 uvědomil, že kosmetika může být užitečná nejen pro doplnění, ale také pro podporu léčby předepsané dermatology.

V těchto letech se kosmetikou příliš nezajímalo mnoho dermatologů, ale kontaktní alergie, zejména vyvolané těžkými kovy v kosmetických přípravcích, se již v populaci šířily.